درب هایداروسازینودر

درب هایداروسازینودر

مجموعه نودر قابلیت ساخت کليه درب های مورد نياز کارخانجات داروسازی و آزمایشگاهی را دارا می‌باشد. مهمترین بخش ساخت درب داروسازی این است که بجهت جلوگیری از رشد پايروژن، می‌بایست شیشه دید این نوع لنگه‌درها بوسیله جاسازی شيشه‌های دوجداره بدون قاب تولید گردند. همچنین به‌منظور جلوگیری از ایجاد آلودگی می‌توان از ورق‌های ضد باکتری(Anti-Bacterial) استفاده نمود. هر چند که سطح صاف ورق گالوانیزه امکان تجمع گرد و خاک، آلودگی و باکتری را به حداقل می‌رساند. در نتیجه از این دربها جهت درب بیمارستانی، آزمایشگاه‌ها، کارگاهایی تولید دارو، کارخانه تولید واکسن، کارگاه‌های تولید تجهیزات پزشکی و حتی کارگاه‌های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب داروسازی و آزمایشگاهی قابليت نصب هر گونه تجهيزات جانبی؛ از قبيل قفل‌های برقی، لوازم کنترل تردد، انواع دربندهای هيدروليک را دارا می‌باشند.

درب های دو قطعه ای داروسازی

از جمله توانایی‌های منحصر به‌فرد شرکت نودر طراحی و تولید درهاي دو قطعه‌ای که معروف به درهاي هلندی( Dutch Doors) هستند را دارد. این در حالی می‌باشد که استفاده از این نوع قابلیت تنها در داروسازی خلاصه نمی‌گردد. بلکه در مکان‌هایی مانند انبارها و برخی از قسمت‌های کارخانجات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جالبه که بدانید کاربرد این نوع درب ها، مخصوص ترددهای غيرعادی در زمان‌های خاص می‌باشد.
مثلاً زمانی که دستگاه‌ها و یا قطعات بیش از اندازه بلند را بخواهید جهت تعمير از آن مکان خارج کنید لازم است درهاي بالائی را باز نمائید. در صورتیکه در حالت عادی درهای بالایی هميشه بسته هستند و برای رد شدن گاری‌های توليد، درهاي پائينی باز هستند.

شرکتی که می تواند هر نوع لنگه دری را تولید نماید!

شرکتی که می تواند هر نوع دری را تولید نماید!

مهمتر از همه مجموعه شرکت نودر با افتخار تنها تولید کننده‌ای می‌باشد که قادر می‌باشد تا تمامی نیازهای پروژه شما را همزمان برایتان فراهم نماید. علاوه بر درب داروسازی محصولات نُودر شامل انواع مختلف درب‌های داخلی و اتاقی و دربهای ضد سرقت برای ورودی آپارتمان‌ها و درهای ضد حریق برای پله فرار مجتمع های مسکونی است. در همین حال نودر با داشتن نیروهای خبره توانایی تولید محصولات با کاربردهای خاص و ویژه را دارد. به عنوان نمونه پارتیشن اداری و سرویس، دربهای ضد اشعه سرب دار و درهای بیمارستانی، بادبزنی برای اتاق عمل و درب داروسازی جزء محصولات مخصوص هستند. به همین دلیل می‌باشد که بنا به اظهار نظر متخصصین داخلی و خارجی درب های شرکت نودر در حد استانداردهای بین المللی است. و این فوق العاده است! که بتوانید تمام این امکانات را یکجا از یک تولید کننده در اختیار داشته باشید.