_

نودر دوست‌دار محیط زیست

 

اصل و پایه تولیدات شرکت نودر بر پایه ورق‌های استیل روکشدار است که روکش آن از مواد پی. وی. سی مقاوم؛ در رنگ‌های متنوع  چوبی همچون بلوط، ملچ، گردو، صاج، فندقی ، کاج و … تشکیل گردیده که در نگاه اول زیبایی چوب را نمایان می کند و استحکام آهن را برای مشتری به ارمغان می آورد. در نتیجه شرکت نودر بدون آسیب رساندن به سرمایه خدادای درختان جنگل توانسته است محصولی دوست‌دار محیط زیست تولید نماید.

برای ساخت فوم پلی‌یورتان معمولا از گازهای CFC در ترکیب مواد مصرف می‌شود. اما شرکت نودر جزء اولین شرکت‌هایی بود که از سال 1381 با بهره‌گیری از گازهای HCFC که آسیب بسیار کمتری دارند استفاده کرد. در نتیجه موادی که برای پُر کردن داخل لنگه درب مصرف می‌گردد بدون استفاده از گازهای مخرب لایه ازون  و محیط زیست می‌باشد.

تمامی محصولات مجموعه نودر در شرایط مختلف آب و هوایی قابل بهره‌برداری هستند و برای استفاده از آنها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. محصولات نودر به جهت عایق بودن در برابر انتقال حرارت و جلوگیری از اتلاف انرژی دوست‌دار محیط زیست می‌باشند. استفاده از مجموعه درب‌های نودر باعث کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و درنتیجه حفظ منابع طبیعی و زیبایی محیط‌زیست می‌شود.

نودر دوستدار محیط زیست