درب هایبیمارستانینودر

درب هایبیمارستانینودر

از درب بیمارستانی(بادبزنی) براي مکان‌هاي پر تردد که نياز به باز و بسته شدن لنگه در از دو طرف مي باشد. همانند اتاق عمل و بخش‌هاي مربوط به آن در بيمارستان‌ها بکارگیری می‌شود. به بیان دیگر مکان‌هاي پر رفت و آمد در ساختمان‌هاي عمومي بیش از همه نیاز به درب بادبزنی دارند.

واضح است که درب هاي بادبزنی می‌بایست دارای موارد اضافی نسبت به درهای استیل پلاست باشند.
اولاً دارای لولاي مخصوص باشند که بتوان درها را به دو جهت داخل و بیرون باز نمود.
ثانیاً شامل ضربه گير وسط و پايين به جهت جلوگیری از ضربه‌های نا گهانی تخت‌های پزشکی و امدادی باشند.
ثالثاً شيشه ديد برای تشخیص عدم وجود مانع آن طرف درب.
و در نهایت استوپ فنري بجهت ثابت کردن یکی از لنگه درها.

بزرگترین‌ها به ما اعتماد کرده‌اند

 لیست بیمارستان‌هایی که از درهای شرکت نودر استفاده می‌کنند!

استحکام و طول عمر

در همین راستا بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و به طور خلاصه بخش‌های مختلف مراکز درمانی به دلیل تردد و استفاده زیاد از اتاق‌های عمل، آی سی یو، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق بیمار، راهروهای ارتباطی و … از جمله متقاضیان فراوان برای درب های استیل پلاست بادبزنی و بیمارستانی نُودر هستند. مهمترین دلیل استقبال بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و عمومی به درب های نودر را می‌توان. به اختصار استحکام و دوام عمر زیاد این نوع درها نسبت به بقیه درهای موجود در بازار دانست.

درب‌های شرکت نودر با متریال ویژه از ورق‌های آهنی استیل پلاست(فلزی روکشدار) بهمراه فوم فشرده‌شده ساخته‌می‌شوند. از جمله مزایای شاخص تولیدیهای شرکت نودر مقاومت در برابر ضربه و عایق بودن در برابر صدا و حرارت و رطوبت می‌باشند.

درب ضد حریق بیمارستانی

طبق قوانین برای به حداقل رساندن خطر گسترش آتش می‌بایست برای راهروهای ارتباطی بیمارستان‌ها، پله فرار بیمارستان‌ها، دیتا سنتر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از درب ضد حریق استفاده نمود. یقیناً شرکت نودر با داشتن بیش از سی سال سابقه در ساختن این نوع درها انتخاب مطمئن و مناسبی می‌باشد.

در بادبزنی بیمارستانی
درب اتاق عمل بیمارستان بادبزنی
در بادبزنی
درب بیمارستان دانقره
درب آی سی یو تاجیکستان
درهای بیمارستانی نودرشیشه دید

کیفیت و ظاهر متمایز درهای استیل پلاست نودر در طیف گسترده ای از رنگ و طرح اجازه می‌دهد تا هر پروژه، حتی خاص ترین آن، به پروژه ای منحصر به فرد تبدیل شود.

شرکت نودر با توجه به سابقه طولانی توانایی تولید تمامی نیازهای پروژه شما که شامل انواع درب‌های داخلی و اتاقی و دربهای ضد سرقت برای ورودی آپارتمانها و درهای مقاوم حریق برای پله فرار مجتمع‌های مسکونی را پوشش می‌دهد. همچنین این شرکت با داشتن نیروهای خبره توانایی تولید محصولات با کاربردهای ویژه همانند پارتیشن اداری و سرویس، دربهای ضد اشعه سرب دار و دربهای اتاق برق و درب های بیمارستانی، بادبزنی برای اتاق عمل و درب‌های داروسازیکه بنا به اظهار نظر متخصصین داخلی و خارجی در حد استانداردهای بین المللی می‌باشد را دارد.