درب هایسرب دارنودر

درب هایسرب دارنودر

درب رادیولوژی با دارا بودن سرب داخل لنگه در و چهارچوب از انتشار تشعشعات خطرناک دستگاه‌های رادیولوژی که باعث تحت تأثیر قرار گرفتن انسان و آلودگی محیطی می‌شوند، به بیرون جلوگیری می‌کنند.

برای اتاق‌های رادیولوژی و برخی از محیط‌های صنعتی حساس برای جلوگیری از انتشار مواد سنگین سمی مانند سرب و داشتن درب‌هایی با استحکام و دوام زیاد از درب رادیولوژی سرب‌دار استفاده می‌نمایند.
شرکت نودر جهت تولید درب‌های ضد اشعه از ورق‌های آهنی سرب دار استیل پلاست به‌همراه  فوم فشرده شده استفاده می‌نماید. علاوه بر مزایای فوق می‌توان به تقاط شاخص تولید درب مقاوم اشعه شرکت نودر برای مثال استحکام در برابر ضربه و عایق بودن در مقابل صدا، حرارت و رطوبت اشاره کرد.

درب هایدیتا سنترنودر

درب هایدیتا سنترنودر

مراکز حساس صنعتی مانند اتاق برق، دیتا سنترها، اتاق سرور، بیمارستان ها، نیروگاه ها، پست‌های برق، اتاق تاسیسات  و… نیاز به درب‌هایی دارند که با هر اندازه‌ای شیشه دید و گریل هواکش بر روی لنگه‌در جاسازی و نصب باشد.

یکی از مزیت‌های شاخص تولیدی شرکت نودر قابلیت ساخت تولید لنگه درها با هر ابعاد و تعداد لنگه‌های متفاوت(تک لنگه، یک و نیم لنگه، دو لنگه، سه لنگه، چهار لنگه و …) می‌باشد. همچنین مقاومت در برابر ضربه و عایق بودن در برابر صدا و حرارت و رطوبت را می توان ذکر نمود.همانطور که می‌دانید درب‌های شرکت نودر از ورق‌های آهنی استیل پلاست(فلزی روکشدار) بهمراه  فوم فشرده شده ساخته می شوند. 

شرکت نودر با توجه به سابقه طولانی و کسب تجربه‌های فراوان، توانایی تولید تمامی نیازهای پروژه شما که شامل انواع درب های داخلی و اتاقی،  دربهای ضد سرقت برای ورودی آپارتمان ها و درهای مقاوم در برابر حریق پله فرار مجتمع‌های مسکونی و اداری است را پوشش می‌دهد. همچنین این شرکت با داشتن نیروهای خبره توانایی تولید محصولات با کاربردهای ویژه همانند پارتیشن اداری و سرویس، درب‌های ضد اشعه سرب دار و در اتاق برق، درهای بیمارستانی، بادبزنی برای اتاق عمل و درب های داروسازی است. که طبق نظر کارشناسان داخلی و خارجی در سطح استانداردهای بین المللی می‌باشد.