معرفی شرکت نودر

درب و پنجره یکی از نیازهای اساسی هر ساختمانی می‌باشد. مجموعه شرکت نودر یکی از ضروریات ساختمان ایده آل را درهای ایمن، زیبا و مقاوم می‌داند. از سوی دیگر یکی از ویژگی‌های دنیای امروز تلاش پیگیر انسان برای بهتر زیستن است. که دائماً به دنبال کالائی با کیفیت، زیبا، محکم و بادوام همراه با خدمات پس از فروش می‌باشد.

تاریخچه ساخت اولین درب

برای رسیدن به این هدف و بیاری خداوند متعال شــــــــــرکت نودر(نیودور سابق) در سال 1352 تأسیس شد. پس از مطالعات اولیه و بررسی صنعت در و پنجره در کشورهای آلمان، ژاپن و ایتالیا مشخص شد. که درب های استیل پلاست با چهارچوب‌های الکتروگالوانیزه بهترین درب و چهارچوب مناسب و ایده آل ساختمان می‌باشند.

پس از تأسیس، تهیه و نصب تجهیزات و ماشین آلات لازم برای اولین بار در ایران گروه نودر از سال 1354 فعالیت خود را با همکاری یک شرکت آلمانی متخصص برای تولید درب استیل پلاست آغاز کرد . می‌بایست توجه داشت که این نوع درب‌ها یکی از پیشرفته‌ترین پدیده‌های صنعت فولاد و پتروشیمی می‌باشند و به موازات آن چهارچوب‌های مخصوص الکتروگالوانیزه در خط تولید قرار گرفت.

از ویژگی‌های درب های استیل پلاست(فلزی روکشدار) ارائه طرح‌های متنوع و زیبای چوب بدون نیاز به قطع درخت و نابودی جنگل و همچنین حمایت از حفظ محیط زیست می‌باشد.

ساخت درب ها
بازدید متخصصان خارجی از نحوه ساخت درب

محصولات نودر

مهارت در طراحی و تولید محصولات بهمراه انعطاف پذیری در متن پروژه‌های فراوان باعث تولید بهترین و باکیفیت‌ترین درب های ایمنی آپارتمان(ضد سرقت) و درب های مقاوم حریق(ضد حریق) برای مجموعه نودر گردیده است. طبق نظر متخصصین داخلی و خارجی محصولات این مجموعه در سطح استانداردهای بین المللی قلمداد می‌شود.

نودر همواره با تحقیقات و اصلاح مداوم روش‌های تولید مطابق با پیشرفت این صنعت در دنیا توانسته است به پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کند. حتماً به این نکته توجه دارید که مجموعه نودر همواره خود را متعهد می‌داند که از مرغوبترین مواد اولیه جهت ساخت محصولات خود استفاده نماید.

این مجموعه تولیدی با ساخت محصولات فاخر در بسیاری از پروژه‌های بزرگ حضوری مستمر و تاثیر گذار داشته است. از جمله موفقیت‌های این شرکت تقدیرنامه و تشویق نامه‌های متعدد دریافتی از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می‌باشد. همچنین توفیق روزافزون در صادرات کالاهای خود به کشورهای اروپایی، آسیای میانه، کشورهای حاشیه خلیج فارس و آفریقا می‌باشد.

گروه تولیدی صنعتی نودر با پشتوانه بیش از 50 سال سابقه تولید مفتخر به تولید بیش از 400 طرح متنوع و کاربری در زمینه انواع محصولات استیل پلاست است. این لطف الهی با کسب تجربه و دانش فنی و بکارگیری کادری مجرب از مدیران، مهندسان، متخصصان و طراحان کسب گردیده‌است. از سوی دیگر استفاده از راهنمائی‌های ارزشمند وزارت محترم صنایع و معدن مزید برعلت می‌باشد. محققاً همواره شرکت نودر محصولات خود را تکامل بخشیده و ضمن تطبیق آنها با شرایط مختلف اقلیمی ایران، از مرحله تولید محدود به مرحله تولید انبوه رسانده است. و در نهایت گامی در جهت خودکفائی، سازندگی و بازسازی کشور بردارد.

دانش فنی شرکت نودر، در خدمت مهندسین عزیز می‌باشد.