درب ضد سرقت فولادی نودر

اگر به دنبال راهی برای محافظت از خانه خود در برابر سارقان هستید، درب ضد سرقت فولادی نودر بهترین گزینه برای شماست. این درب‌ها با استفاده از بهترین متریال و با تکنولوژی‌ آلمانی ساخته می‌شوند و امنیت را به بالاترین سطح ممکن می‌رسانند.
درب‌های ضد سرقت نودر از بدنه فولادی مستحکمی ساخته می‌شوند که در برابر ضربه، فشار و اهرم‌ها بسیار مقاوم است. این بدنه فولادی به همراه اسکلت پروفیلی و شبکه فولادی داخلی، یک سد محکم در برابر سارقان ایجاد می‌کند.

درب‌های ضد سرقت فولادی نودر، از نظر ظاهری شبیه به درب‌های استیل پلاست هستند و می‌توانند با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ شوند. علاوه بر امنیت بالا، درب‌های ضد سرقت نودر در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان باشند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، درب ضد سرقتی را انتخاب کنید که هم از نظر امنیت و هم از نظر زیبایی، مورد پسند شما باشد.

انواع در ایمنی نودر

شرکت نودر با تولید درب‌های ضد سرقت در انواع مختلف، پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خود است. درهای ایمنی شرکت نودر از نظر استحکام و کاربرد انواع قفل‌های ضدسرقت مطابق استاندارهای اروپا طبقه‌بندی می‌شوند. درب‌های ضد سرقت نودر بر اساس نیاز مشتریان، با توجه به سطح ایمنی مطلوب خود تیپ بندی شده‌اند. انواع مختلف تیپ‌های ایمنی بشرح جدول ذیل می‌باشند.

امنیت را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید

در سطح اول، درب‌های ضد سرقت تیپ یک نُودر قرار دارند. این درب‌ها از جنس فولاد ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های کمکی اضافی و اسکلت فلزی هستند. این درب‌ها برای خانه‌هایی که در مناطق کم خطر قرار دارند، مناسب هستند.

در سطح دوم، درب‌های ضد سرقت تیپ دو نُودر قرار دارند. این درب‌ها از جنس فولاد ساخته می‌شوند و علاوه بر قفل‌های کمکی اضافی و اسکلت فلزی دارای شبکه فولادی هستند. این درب‌ها برای خانه‌هایی که در مناطق متوسط خطر قرار دارند، مناسب هستند.

در سطح سوم، درب‌های ضد سرقت تیپ سه نُودر قرار دارند. این درب‌ها از جنس فولاد ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های چند زبانه و اسکلت فلزی هستند. این درب‌ها برای خانه‌هایی که در مناطق پر خطر قرار دارند، مناسب هستند.

در سطح چهارم، درب‌های ضد سرقت تیپ چهار نُودر قرار دارند. این درب‌ها از جنس فولاد ساخته می‌شوند و دارای قفل‌های چند زبانه، شبکه فولادی، اسکلت فلزی و سایر تجهیزات امنیتی پیشرفته هستند. این درب‌ها برای خانه‌هایی که دارای ارزش بالایی هستند، مناسب هستند.

قفل چند زبانه شبکه فولادی اسکلت پروفیلی قفل کمکی تعداد لولا قفل سویچی تیپ
3
1-A
3
1
3
2
سه 3
سه 4
قفل چند زبانه درب ضد سرقت و امنیتی

برای هر وردی ساختمان برنامه داریم

شرکت نودر درهای ایمنی و ضد سرقت خود را با توجه به عرض وردی مورد نیاز خود در انواع زیر و با امنیت بیشتری تولید می‌نماید:

  • درب فولادی ضد سرقت یک‌ لنگه
  • درب‌ فولادی ضدسرقت یک و‌ نیم لنگه(تقویت شده با قوطی پروفیل در قسمت دماغه، ضد دیلم)
  • درب ضدسرقت فولادی دو لنگه(مستحکم‌سازی قسمت دماغه(لنگه دوم) با قوطی پروفیلی، ضد دیلم) 

بنابراین تمامی درب‌های ضد سرقت تک لنگه، درهای ضدسرقت یک و نیم لنگه، درب ضد سرقت دو لنگه شرکت نودر بر اساس چهار دسته و تیپ‌بندی برای نیازهای گوناگون تولید می‌گردد.

این راهنما برای خرید درب ضدسرقت فولادی مناسب شما آماده شده است.

با مطالعه این راهنما، می‌توانید از معیارهای انتخاب یک درب ضدسرقت باکیفیت آگاه شوید.

امنیت درب ضد سرقت

درب ایمنی نُودر بهترین انتخاب برای امنیت شما

علاوه بر امنیت، زیبایی و ماندگاری، درب ضد سرقت نودر دارای مزایای دیگری نیز هست که ما بیش از 30 ویژگی درب امنیتی را برای شما شرح داده ایم تا با مزایای درب ضد سرقت نودر بیشتر آشنا شوید.

مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

مواد اولیه و مشخصات فنی تولید درب ضد سرقت نودر

در درب‌های ضد سرقت نودر، از مشخصات فنی پیشرفته‌ای مانند کلاف فلزی، صفحات فولادی خمیده، شبکه‌ی فولادی و نوار درزگیر استفاده شده است. این مشخصات فنی، امنیت درب را در برابر انواع حملات افزایش می‌دهند.
ابعاد درب ضد سرقت

اندازه‌های استاندارد درب ضد سرقت

تنوع اندازه‌های درب ضد سرقت نودر، این امکان را به شما می‌دهد که درب مناسبی را برای هر نیازی انتخاب کنید. با انتخاب اندازه مناسب درب ایمنی، می‌توانید از امنیت و زیبایی خانه یا محل کار خود اطمینان خاطر داشته باشید.