مشخصات فنی درب های ضد حریق

مشخصات درب‌های ضدحریق

اگر به دنبال خرید بهترین درب ضد حریق هستید حتماً در نظر داشته باشید که مشخصات فنی تولید بهمراه مواد اولیه رکن اساسی در ساخت یک درب ضد حریق باکیفیت و مقاوم را تشکیل می‌دهند. و کمبود در هر یک از قسمت‌های مطرح شده باعث به وجود آمدن خسارت‌های جبران ناپذیری خواهد شد. چندین مؤلفه در کنارهم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که درب های مقاوم حریق نودر بالاترین استانداردهای مقاومت در برابر آتش را دارند. مجموعه تولیدی نُودر در طول بیش از 40 سال ساخت درب مقاوم حریق همواره احساس مسئولیت دارد تا محصولی عالی و در شان مشتریان خود ارائه نماید. و مهمتر از همه این حساسیت را دارد تا از باکیفت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه برای تولید درب مقاوم آتش استفاده نماید.

چهارچوب

ما پروفیل چهارچوب را به شیوه‌ای نوین و انحصاری توسط دستگاه رول فرمینگ تولید می‌کنیم. چهارچوب‌ها از ورق آهن الکتروگالوانیزه یا گالوانیزه به ضخامت 1.5 میلی‌متر ساخته شده‌اند. چهارچوب ها علاوه بر نوار دود بند ضدحریق دارای نوار سیلیکونی مخصوص مقاوم در مقابل حرارت تا دمای 400 درجه سانتیگراد می‌باشند.

مشاهده بیش از 30 مورد پروفیل چهارچوب گوناگون و متنوع

1
مقطع برش خورده درب ضد حریق و مقاوم حریق و مقاوم در برابر آتش
2

دولایه ورق آهنی

“لنگه در” از ورق آهن گالوانیزه یا الکتروگالوانیزه استاندارد به ضخامت 1، 0.8، 0.6 میلی‌متر بر حسب نوع کاربرد تشکیل می‌گردد که یکی برای روی درب و دیگری برای پشت آن استفاده می‌شود. توجه کنید که این دولایه ورق مراحل گوناگون ساخت مانند اندازه بری، پانچ کاری، خم کاری و در نهایت زیرسازی و تقویت‌های لازم برای یراق آلات و هر گونه لوازم اضافی دیگر را می‌گذرانند.

در همین راستا دو لایه ورق پشت و روی “لنگه در” از فرآیندهای مختلف تولید گذر می‌کنند. و پس از آن بوسیله باکیفیت ترین پشم‌سنگ، با چگالی و دانسیته بسیار بالا بهمراه مشخصات ذیل پُر می‌گردند:

مواد پرکننده فضای داخل درب ضد حریق

مواد پرکننده فضای داخل درب ضد حریق

3
  • پانل پشم‌سنگ فشرده Rock wool
  • باوزن مخصوص 150 kg/m
  • ضریب انتقال حرارت w/m.k 0.035 در 25 درجه سانتگراد
  • مقاوم در برابر حرارت، بدون تغییر شکل تا دمای 850 درجه سانتگراد
  • باگواهی بین المللی (Test certificate) از شرکت Krupp koppers آلمانی
4

متعاقباً درها با رنگ‌های متنوع استاندارد در سالن‌های رنگ کاری مدرن، رنگ می‌شوند و در کوره‌های خشک‌کن در پایان خشک می‌شوند. انواع رنگ‌های دکورال، الکتروستاتیک، مات چرمی و سنباده ای قابل اجرا می‌باشد.

رنگ آمیزی درها

رنگ بندی رال برای درب ضد حریق