اولین تولید کننده درب ضد حریق

اولین تولید کننده درب ضد حریق

شرکت نودر اولین سازنده و تولید کننده درب های ضد حریق(مقاوم آتش) باکیفیت در ایران و دارنده تاییدیه سازمان آتش نشانی و گواهینامه‌های فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی می‌باشد.

بالاترین سطح مقاومت در برابر حریق

بالاترین سطح مقاومت در برابر حریق

این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه و بدست‌آوردن مهارت‌های لازم جهت طراحی و تولید انواع درهای مقاوم آتش توانسته‌است. سطوح مختلف مقاومت در برابر حریق؛ بر اساس جنس، ساختار و ابعاد، برای مدت *60، 120، 180 دقیقه* و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر حریق یعنی 240 دقیقه +CLASS B را کسب نماید.

مقاومت 240 دقیقه(4 ساعت و 20 دقیقه)+ CLASS B

گواهی نامه فنی مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی مقاوم در برابر آتش

خرید درب ضد حریق

خرید درب ضد حریق

به هنگام خرید درب ضد حریق به جنس و مواد استفاده شده دقت لازم را داشته باشید تا ایمنی کافی را برایتان به ارمغان بیاورد. روشن است که درهای مقاوم در برابر حریق به عنوان جزئی از راه خروج در ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. از سوی دیگر به لحاظ عملکردی با درب‌های ضد سرقت و سایر درها متفاوت می‌باشند. همانا چهارچوب و یراق آلات(دستگیره آنتی پنیک، آرام‌بند هیدرولیکی، لولاهای مخصوص) درب‌های مقاوم آتش در مقابل حرارت مقاوم می‌باشند.

به همین دلیل است که درهای ضدحریق با توجه به ساختار جانبی می‌بایست از مقاومت و پایداری کافی برخوردار باشند. در نتیجه نقش بسیار مهمی در بالا بردن ایمنی مردم و کاهش خسارات حاصل از آتش‌سوزی ایفا می‌نماید و باعث تسهیل در فرار افراد به هنگام آتش می‌شود. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های درهای مقاوم آتش نودر نسبت به سایر انواع درهای مقاوم حریق، عملکرد چندگانه‌ی آن است. درب ضد حریق نودر نه تنها توانایی ایستادگی در مواجهه با آتش را دارد بلکه همزمان از تبادل حرارتی جلوگیری می‌کند و به دلیل ساختار مستحکم از ایمنی بالا و مقاومت خوبی در مقابله با رطوبت برخوردار است.
مجتمع تولیدی صنعتی نودر، مرجعی معتبر و یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان جهت استعلام و خرید درب ضد حریق می‌باشد. کارشناسان ما با آگاهی کامل از انواع درهای مقاوم در برابر آتش، راهنمای قابل اعتماد برای سازندگان و پیمانکاران هستند. شما می‌توانید از طریق لینک تماس با ما با کارشناسان نودر در ارتباط باشید.

مجموعه نُودر خود را متعهد میداند که از مرغوب ترین مواد اولیه جهت تولید دربهای ضد حریق استفاده نماید.

این راهنما برای خرید درب ضد حریق و مقاوم در برابر آتش خوب و مناسب مخصوص شما تهیه شده‌است.
به این ترتیب از معیارهای انتخاب یک محصول باکیفیت مطلع خواهید شد.

انواع درب های مقاوم حریق بر حسب استانداردهای بین المللی:

انواع درب های مقاوم حریق بر حسب استانداردهای بین المللی:

درب مقاوم حریق و ضد حریق دو لنگه
در مقاوم آتش و ضد حریق سفید شرکت نودر
در ضد حریق و آتش مشکی نودر
در شیشه خور ضد حریق نودر
در مقاوم حریق
در خروج اضطراری نودر
  • دربهای فرار از حریق
  • درهای خروج اضطراری
  • در مخصوص خزانه و انبار
  • درب مخصوص نیروگاه‌های برق
  • درب های بیمارستانی(زونبندی حریق)
  • درهای مرکز اطلاعات و اتاق سرور

استفاده و بهره برداری از در مقاوم حریق در دوربندی پلکان مجتمع‌های مسکونی و تجاری، راهروهای ارتباطی بیمارستان لازم و حیاطی می‌باشد. علاوه بر این اماکنی همانند پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، ورزشگاه‌ها، سالن‌های همایش، فضاهای تجمعی مثل فرودگاه‌ها و ادارات، فضاهای امن، لابی آسانسورها، اتاق تاسیسات و موتورخانه، اتاق پمپ آتش نشانی، انبارها و بطورکلی تمام مکان‌هایی که امکان حریق و گسترش آن وجود داشته و ایمنی آن از اهمیت ویژه ای برخوردار هست ضروری است.